ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟ چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟ ۵ ماده غذایی که مصرف منظم آنها به افزایش هوش کمک می‌کند
سرخط خبرها

درمان خوراکی دردهای زانو و تراکم استخوانی

  • کد خبر: ۲۰۴۵۳
  • ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۲
درمان خوراکی دردهای زانو و تراکم استخوانی
پای مرغ، همانی که برای برخی ترسناک و عجیب است درمان قطعی دردهای زانو و افزایش تراکم استخوان است. پای مرغ علاوه بر خواص دارویی که گفته‌شد خواص زیبایی هم دارد که از جمله لیفت، لطافت و از بین بردن چین و چروک‌های صورت و بدن است.
به گزارش شهرآرانیوز،  برخی پای مرغ را شبیه آبگوشت یا ساده‌تر که فقط آب پز شود، درست می‌کنند و می‌خورند اتفاقا طعم آن را هم به این صورت دوست دارند. در اینجا دستور پختی را برای آن‌هایی که این طعم را دوست ندارند یا می‌خواهند اثرات این داروی طبیعی موثرتر باشد، را آورده‌ایم.
موادلازم برای عصاره‌گیری پای مرغ:
۱. پای مرغ‌ها را شسته و در شیشه می‌گذاریم، اما به آن آب اضافه نکنید.
۲. نمک را اضافه می‌کنیم و درب شیشه را می‌بندیم و چندین بار تکان می‌دهیم.
۳. یک قابلمه متوسط برداشته و تا نیمه آب می‌کنیم و شیشه را در داخل آن می‌گذاریم.
۴. شعله آن را زیاد کنید تا بجوشد، سپس شعله را کم کنید.
۵. تا ۴ الی۵ ساعت بگذارید، بپزد و اگر نیاز به آب داشت از آب جوش سماور استفاده کنید.
۶. شیشه را خارج کرده و با چاقویی نوک‌تیز بین در و شیشه، هوای داخل شیشه را متعادل کنید، تا باز شود.
آبی که در ظرف جمع شده‌است (به مقدار کم) عصاره پای مرغ است. پای مرغ و عصاره را صبح ناشتا یا آخر شب بخورید تا خوب در بدن جذب شود. اگر باز هم این طعم را دوست نداشتید می‌توانید عصاره را در سوپ و خورشت بریزید. عصاره پای مرغ به علت ژلاتین بالا، بعد از مدت کمی حالت ژله‌ای به خود می‌گیرد و می‌توان در فریزر نگه داشت.
چرا باید در برنامه‌غذایی خود پای مرغ را داشته‌باشیم؟ هزینه‌های گزافی که برای بوتاکس پرداخت می‌کنیم همگی برای تزریق کلاژن مورد نیاز پوست است. پای مرغ  کلاژن، پروتئین و کلسیم مورد نیاز یک پوست شاداب و جوان را تأمین می‌کند. ازجمله دیگر خواص این داروی طبیعی برای پوست از بین بردن جای جوش، آکنه و زخم پوست است. پای مرغ باعت استحکام و رشد سریع ناخن‌ها نیز می‌شود. سیستم ایمنی بدن را در برابر بیماری‌های باکتریایی و ویروسی جدید افزایش می‌دهد. میزان کلسیم در بدن با پیرشدن انسان، کاهش یافته و بازسازی سلول‌ها سخت می‌شود، مصرف منظم پای مرغ به دلیل داشتن مواد معدنی بسیاری مانند کلسیم، پروتئین، غضروف و کلاژن به تقویت مفاصل کمک کرده و از شکنندگی استخوان در پیری جلوگیری می‌کند.
 
منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->